Helt underbar helg

Motor till Fläskvik. Bojen blev det denna kväll. Vi tog jollen till bryggan och grillade korv. Fast vi vet att det kan vara farligt att äta grillad korv. Men det är ju så gott!.

Frukost inne i båten. Vädret tillät inte frukost i sittbrunnen. Det var lite för kallt. Sen måste jag jobb och satt nere i båten med min dator. Uppkopplad. Sören satte segel och efter en stund fick jag protestera - jag tappade kontakten med omvärlden. Han lovade att hålla sig på kontaktbart avstånd och jag fick göra klart mitt helgjobb och samtidigt lyssna på radion där det var kronprinsessbröllop.

Vi gick till Ravelgrund. En helt fantastisk liten ö. Beundrade den fina tavlan med namnen på alla sponsorer, Länsstyrelsen, Hälsinglands Båtförbund, HSSS med flera samt alla privatpersoner som stöttat. Jättekul att den äntligen är på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0