Mitt i vintern

Jag skrev de först inläggen i bloggen när jag själv drabbats av influensa under hösten.  Nu är det Sören som drabbats och han orkar inget. Vill bara sitta i fåtöjen och slappa. Då passar jag på att skriva i bloggen. Men konstaterar också att det inte är så bra om vi alltjämt måste vara sjuka för att nåt ska bli skrivet.

Vintern håller sitt grepp om oss. Eos ligger under täckning och är helt tom inombords. Vi planerar nästa år semester, som ska gå till Åbolands skärgård. Funderar vart vi beställde sjökorten över Åland? Det är väl där  man beställer Åbolands sjökort? Men det ger sig. Ännu återstår några månader av vintern och våren har inte ännu kommit......

Kommentarer
Postat av: Selene

Nu är jag förkyld och sitter och planerar.

2009-03-06 @ 12:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0